Darmowa wysyłka dla każdego zamówienia
logotyp_lamanti_czarny-1
  • Home
  • Botki
  • Czółenka
  • Klapki
  • Mokasyny
  • Półbuty
  • Sandały
  • Torebki
  • Sztyblety
  • Trzewiki
  • Wyprzedaż
Moje konto
Ulubion
Zaloguj

Zapomniałeś hasła?

Zaloguj
Czego szukasz?

Popularne kategorie

Botki

Botki

13 produktów
Całoroczny

Całoroczny

8 produktów
Czółenka

Czółenka

1 produkt
Jesień/Zima

Jesień/Zima

24 produkty
Klapki

Klapki

14 produktów
Mokasyny

Mokasyny

15 produktów

Wyświetl wszystkie kategorie


  • Strona Główna
  • Sklep
    • Botki
    • Sandały
    • Półbuty
    • Mokasyny
    • Klapki
    • Czółenka
    • Sztyblety
    • Torebki
  • Jesień/Zima
  • Wiosna/Lato
  • Wyprzedaż
Ulubione

Brak obserwowanych produktów.

Wróć do sklepu

Zobacz listę życzeń Dodaj wszystko do koszyka

0 Ulubione
Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Wróć do sklepu
Shopping cart (0)
Suma częściowa: 0,00 zł

Zobacz koszykZamówienie

0 Koszyk
Powrót do poprzedniej strony
Strona główna

Reklamacje


Reklamacja produktu – jak to działa?

W Lamanti oferujemy wyłącznie nowe i nieużywane produkty, które objęte są 24-miesięczną gwarancją. Jeśli otrzymałaś/otrzymałeś uszkodzony towar lub produkt niezgodny z zamówieniem – masz pełne prawo do złożenia reklamacji. Zasada ta dotyczy całego asortymentu sklepu, także produktów przecenionych.

LAMANTI – Dział Reklamacji
Ul. Zwycięstwa 12
08-450 Łaskarzew

Kiedy reklamacja nie zostanie uznana?

Reklamacje rozpatrujemy rzetelnie, ale nie wszystkie mogą zostać uwzględnione. Reklamacja nie zostanie przyjęta, jeśli:

  • produkt uległ naturalnemu zużyciu,
  • uszkodzenia powstały mechanicznie (np. rozdarcie, przetarcie),
  • obuwie było źle dopasowane lub nieprawidłowo użytkowane,
  • dokonywano samodzielnych napraw,
  • brakowało odpowiedniej pielęgnacji lub konserwacji,
  • buty zostały zdeformowane np. przez suszenie na grzejniku,
  • były prane w pralce,
  • występują różnice wynikające z naturalnych właściwości skóry (np. odcień, faktura),
  • wystąpiło farbowanie z podszewki barwionej naturalnie.

Jak złożyć reklamację? Krok po kroku:

Krok 1: Wypełnij formularz reklamacyjny

Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji. Opisz dokładnie zauważone wady produktu.

Krok 2: Spakuj i odeślij produkt

Dołącz formularz do przesyłki i starannie zapakuj obuwie. Wyślij paczkę na nasz adres. Pamiętaj:

  • nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani wysyłanych do punktów odbioru (np. Paczkomaty),
  • koszt wysyłki ponosi kupujący.

Krok 3: Poczekaj na decyzję

Reklamację rozpatrzymy możliwie najszybciej – maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
O decyzji poinformujemy Cię mailowo.

Jeśli reklamacja zostanie uznana, zaproponujemy wymianę, naprawę, obniżenie ceny lub zwrot środków – przelew zostanie wykonany w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności, lub na numer konta podany w formularzu.

Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy produkt z uzasadnieniem decyzji.

Masz wątpliwości?

Masz pytania? Napisz do nas: sklep.lamanti@gmail.com

Strona główna
Sklep
0 Ulubione

Jesteśmy producentem obuwia damskiego. Ręcznie robione obuwie z tradycją. Najwyższa jakość produktów. Wspieramy polską branżę obuwniczą.

Zaobserwuj nas

Facebook Instagram

Informacje

    • Moje konto

    • Płatność i dostawa

    • Ulubione

    • Reklamacja

    • Wymiana

    • Zwroty

Kategorie

    • Botki

    • Sandały

    • Półbuty

    • Mokasyny

    • Klapki

    • Czółenka

O nas

sklep.lamanti@gmail.com
+48 698 754 040
Pon. – Pt. — 09:00 – 15:00

Lamanti
Ul. Zwycięstwa 12
08-450 Łaskarzew

  • Polityka Cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Copyright © 2025 Lamant. Realizacja – Webintegro.